Garantie & klachten

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht je op één of andere manier toch niet tevreden zijn dan kan je een klacht indienen. Dit kan per e-mail, telefonisch of per post via onderstaande contactgegevens. Uiteraard is het ook mogelijk om de klacht in te dienen in onze fysieke winkel.

Vic Fashion for men
Grote Markt 45
9711 LX Groningen

T: +31 (0)50 3126765
E: info@vicfashionformen.nl

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vicfashionformen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Bij een klacht kijken wij altijd naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die je hebt ingediend. Dit wil zeggen dat het artikel datgene moet doen wat je in alle redelijkheid mag verwachten van het artikel. Daarnaast heb je alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Is je klacht gegrond, dan vergoeden wij alle kosten binnen de garantietermijn. Naast de (fabrieks)garanties gelden onverminderd de rechten die je hebt als consument op basis van de wet. Ook na afloop van het (fabrieks)garantietermijn kan je met een gegronde klacht bij ons terecht.